Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Telefoon van 'uw bank'? Laat u niet verleiden uw geld 'veilig te stellen' Sinds 11:54 29 mei 2020

Automatische incasso Ziggo factuur mislukt

Ziggo

Van: Ziggo
Datum: 29 maart 2020 om 21:19:16 CEST
Aan:
Onderwerp: Automatische incasso Ziggo factuur mislukt

Automatische incasso mislukt

Geachte Ziggo klant,

We willen u informeren dat de automatische incasso voor uw laatste Ziggo factuur is
mislukt.

IBAN Verificatie
Als u gebruik wilt blijven maken van uw Ziggo abonnement moet uw rekening opnieuw
worden geverifieerd voor 1 april 2020 om afsluiting te voorkomen.

U rekening wordt geverifieerd d.m.v. een IBAN Verificatie hier zijn geen kosten aan
verbonden.

Start de verificatie

Nadat u de IBAN Verificatie heeft voltooid zal de afsluiting worden opgeheven en
de automatische incasso zal opnieuw plaatsvinden in 3-5 werkdagen.

Met vriendelijke groet,

**** ***********
Directeur Klantenservice

 

Valse e-mail