Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Telefoon van 'uw bank'? Laat u niet verleiden uw geld 'veilig te stellen' Sinds 11:54 29 mei 2020

Automatische incasso Ziggo factuur mislukt

Ziggo

Van: Ziggo
Datum: 7 april 2020 om 21:02
Onderwerp: Automatische incasso Ziggo factuur mislukt

Beste **********@*******.nl,

De automatische incasso voor uw laatste Ziggo factuur is mislukt.

Afsluiting
Uw Ziggo abonnement wordt afgesloten op: 10 april 2020.

Verificatie
Als u gebruik wilt blijven maken van uw Ziggo abonnement moet uw rekening
opnieuw worden geverifieerd. Dit gebeurd d.m.v. een IBAN Verificatie hier zijn
geen kosten aan verbonden.

********* *********

Nadat u de IBAN Verificatie heeft voltooid zal uw automatische incasso opnieuw
plaatsvinden in de aankomende dagen.

Heeft u een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u
liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden ****.

Met vriendelijke groet,

******* *********
Directeur Klantenservice

Valse e-mail