Automatische incasso niet gelukt

ANWB

Van: ANWB Correspondentie
Verzonden: Tuesday, April 5, 2022 3:02:02 AM
Aan: *********@********
Onderwerp: Automatische incasso niet gelukt

Beste heer/mevrouw ********,

Het is deze keer niet gelukt het maandbedrag van € 10,40 bij u
af te schrijven. Uw factuur met betalingskenmerk
2773937484398 is daardoor nog niet betaald. In deze mail leest
u wat u nu kunt doen om dit op te lossen.

Betaal het openstaande bedrag eenmalig zelf
Een keer een incasso missen kan natuurlijk altijd gebeuren. Het
openstaande bedrag betaalt u deze keer eenvoudig en snel via
deze **** (Link).

Let op: het volgende maandbedrag schrijven wij weer
automatisch af.

Klopt uw rekeningnummer nog?
Is de incasso niet gelukt omdat uw rekeningnummer is
gewijzigd? Dan past u deze achter **** **** (Link) gemakkelijk aan.

Heeft u een vraag?
Wij helpen u graag. Op anwb.nl/****** (Link) vindt u antwoorden
op veelgestelde vragen over de factuur. U kunt ons ook bellen;
het Leden Service Center is bereikbaar op 088 *** ****.

Met vriendelijke groet,

**** *********
Klantenservice Leden Service Center?

N.B. Deze e-mail is automatisch verzonden.
Reacties op deze e-mail kunnen wij helaas niet beantwoorden.

Valse e-mail