Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Automatische incasso laatste Ziggo factuur niet gelukt

Ziggo

Van: Ziggo
Datum: 10 maart 2020 om 20:38:56 CET
Aan:
Onderwerp: Automatische incasso laatste Ziggo factuur niet gelukt

Beste ********@*****.nl,

Uit onze administratie is gebleken dat de automatische incasso voor uw laatste Ziggo factuur niet is gelukt.

Afsluiting
Uw Ziggo abonnement wordt afgesloten op: 13 maart 2020.

Verificatie
Als u gebruik wilt blijven maken van uw Ziggo abonnement moet uw rekening opnieuw worden geverifieerd. Dit gebeurd d.m.v. een IBAN Verificatie hier zijn geen kosten aan verbonden. Klik op de link hieronder om de IBAN Verificatie te starten.

Verificatie starten
Nadat u de IBAN Verificatie heeft voltooid zal uw automatische incasso opnieuw plaatsvinden in de aankomende dagen.

Heeft u een vraag?

Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden hier.

Met vriendelijke groet,

****** ***********
Directeur Klantenservice

Valse e-mail