Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Automatische incasso factuur niet gelukt

KPN

Geachte klant,

Uit onze administratie is gebleken dat de automatische incasso voor uw laatste KPN factuur niet is gelukt.
Doordat bedrag niet van uw rekening kon worden afgeschreven verzoeken wij u te handmatig te betalen.

Voorkom afsluiting van uw abonnement
Uw KPN abonnement wordt afgesloten op: 20 maart 2020 indien het bedrag van €78,22 niet voor 20 maart is betaald.

Informatieachterstand overzicht
Als u gebruik wilt blijven maken van uw KPN abonnement moet uw rekening van €78,22 voldoen via ons rekeningnummer.

Rekeningnummer: ******** – ter name van: KPN N.V.
Opgelet: Het bedrag zal worden verhoogd met een buitengerechtelijke domiciliëring kosten van €119,- indien het niet voor 20 maart is voldaan.
Wij willen u er ook op attenderen dat bij een achterstallige betaling van uw KPN abonnement kan worden geblokkeerd.

Heeft u een vraag?

Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden hier.

Met vriendelijke groet,
****** ****
Directeur Klantenservice

Valse e-mail