Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Attentie: Vervang uw product

Rabobank

Onderwerp: Attentie: Vervang uw product
Datum: Wed, 8 Sep 2021 05:01:12 +0200
Van: Klantenservice
Antwoord-naar:
Aan: *********************@***************

Rabobank

Geachte relatie,

Uit onze administratie is gebleken dat uw verouderde Rabo Wereldpas
verloopt.
Dit betekent dat u met ingang van 10 september 2021 niet meer kunt
inloggen in uw Online Bankieren,
kunt betalen of geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en) bij de
Rabobank .
Voorkom blokkade en vraag tijdig een vernieuwde betaalpas aan.

Kosteloos uw betaalpas vervangen
Vraag uw vernieuwde betaalpas geheel kosteloos aan tot 10
sempteber 2021 via: ****.nl/*******pas(Link)
Vervangt u uw oude betaalpas(sen) na 10 semptember? Dan worden
daar kosten aan verbonden
van €14,95 per betaalpas.

Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen of wilt u liever snel contact met ons? Dan zijn wij
telefonisch of via de chat in
de mobiele bankieren app 24 uur per dag te bereiken voor uw vragen
of mogelijke calamiteiten.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

******** **********
Director Private & Business Banking

Valse e-mail