Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Attentie: Verouderd product

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 8 september 2021 om 01:16:55 CEST
Aan: *****@*******
Onderwerp: Attentie: Verouderd product
Antwoord aan:

Geachte relatie,

Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van een verouderde wereldpas, deze wordt binnenkort niet meer
ondersteund door de Rabo Scanner.

Per 10 september 2021 kunt u niet meer inloggen in uw Rabo Online
Bankieren om uw bankzaken te regelen, betalen met uw betaalpas of
geld opnemen van uw betaalrekening.

De uitgifte van een nieuwe Rabo Scanner is kosteloos tot 12 september
2021. Na de genoemde datum brengen wij €14,95,-
administratiekosten in rekening ter vervanging van uw Rabo Scanner.
Dit bedrag wordt automatisch van uw betaalrekening afgeschreven.

***** ** ********* de nieuwe ******pas aan (Link) 

Heeft u nog vragen?
Heeft u nog vragen of wilt u liever snel contact met ons? Dan zijn wij telefonisch of via de
chat in
de mobiele bankieren app 24 uur per dag te bereiken voor uw vragen of mogelijke
calamiteiten.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

******* **********
Director Private & Business Banking

Valse e-mail