Van: rabobank
Datum: 29-10-2021 06:44 (GMT+01:00)
Aan: *********@*******
Onderwerp: Algemene Gegevensbescherming
Beste klant,
Wij nemen contact met u op om u te laten weten dat wij met ingang
van 30 oktober 2021 enkele wijzigingen hebben doorgevoerd in ons
privacybeleid. De nieuwe wijzigingen weerspiegelen de striktere
privacy en wetgeving eisen van de Algemene Gegevensbescherming
(bekend als de AVG) die banken in Nederland moeten voldoen.
Als bank zijn wij ‘poortwachter van het . Samen met De Nederlandse
Bank (DNB) en alle andere banken in Nederland doen we alles om
bankieren veilig te houden. Dat willen wij niet alleen, wij zijn het ook
wettelijk verplicht. Onderdeel van de rol als poortwachter is dat we
financiële criminaliteit tegengaan. Regelmatig voeren we de strijd aan
tegen zaken als witwassen, corruptie en terrorismefinanciering. En
daar hebben wij u bij nodig.
Wij doen er alles aan om te voorkomen dat onze bankpassen worden
gebruikt voor financiële criminaliteit. Om dit goed te kunnen blijven
doen, moeten wij nóg beter weten wie onze klanten zijn en waar het
geld dat ze bij ons onderbrengen vandaan komt. Doordat alle klanten
zich opnieuw identificeren en een vernieuwde betaalpas aanvragen,
krijgen wij een compleet inzicht in wie onze diensten gebruiken en
met welk doel. Zo houden we samen bankieren veilig.
********.nl/****we-******pas(Link)
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
|