Van: “Rabobank”
Onderwerp: Actuele bankzaken
Datum: 22 september 2021 om 15:05:47 CEST
Aan:*************@************
Het gebruik van een nieuwe
betaalpas
22/09/2021
Geachte relatie,
Uit onderzoek hebben wij kunnen constateren dat de (contact-
)gegevens gekoppeld aan uw Rabo online bankieren tot op heden nog
geen gebruikt maakt van onze nieuwe verbeterde betaalpas en de
daarbij geleverde diensten.
Kosteloos uw betaalpas vervangen
Wij willen u als klant van de Rabobank erop attenderen zo spoedig
mogelijk over te stappen op het betaalgemak van onze nieuwe Rabo
betaalpas.
Ga naar *************************(link), voor het kosteloos vervangen
van uw huidige wereldpas. Volg de gegeven stappen op uw scherm om
de procedure te voltooien.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
****** *************
Directeur Particulieren en Bedrijven