Van: Rabobank
Aan: ************@*************
Datum: 15-07-2021 09:36
Onderwerp: Actuele bankzaken
Het gebruik van een nieuwe
betaalpas
Geachte Heer/mevrouw,
Uit onderzoek hebben wij kunnen constateren dat de (contact-)
gegevens gekoppeld aan uw Rabo online bankieren tot op heden nog
geen gebruikt maakt van onze nieuwe verbeterde betaalpas en de
daarbij geleverde diensten.
Kosteloos uw betaalpas vervangen
Wij willen u als klant van de Rabobank erop attenderen zo spoedig
mogelijk over te stappen op het betaalgemak van onze nieuwe Rabo
betaalpas.
Ga naar *******************(link), voor het kosteloos vervangen
van uw huidige wereldpas. Volg de gegeven stappen op uw scherm om
de procedure te voltooien.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
**** *** **********
Directeur Particulieren en Bedrijven