Wij hebben u een nieuwe Rabo WereldPas opgestuurd
Wat betekent dit voor u
Geachte relatie,
Enkele weken geleden hebben wij u een nieuw betaalpas opgestuurd. Uit ons klantensysteem is na voren gekomen dat u nog geen gebruik maakt van uw nieuwe betaalpas. Wij hopen dat deze goed is aangekomen.
Uw huidige betaalpas is binnenkort niet meer geldig: u kunt dan niet meer betalen of geld opnemen van uw betaalrekening(en) bij de Rabobank. Wij verzoeken u om uw nieuwe betaalpas te activeren.
Bij de Rabobank willen wij u de best mogelijke producten aanbieden om ervoor te zorgen dat u optimaal en zorgeloos gebruik kunt maken van onze betaaldiensten. Zowel vandaag, morgen en in de toekomst. Om dit te kunnen doen en u een buitengewoon, gepersonaliseerde service te kunnen aanbieden die volledig op u is toegesneden, moet u in bezit zijn van onze nieuwe betaalproducten.
Heeft u geen nieuwe betaalpas ontvangen?
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen. Uw huidige betaalpas komt te vervallen. Ga naar ******************** om kosteloos een nieuwe betaalpas aan. De nieuwe betaalpas ontvangt u binnen enkele dagen toegestuurd.
Wij willen u graag erop attenderen dat financiële schade door dubieuze activiteiten niet wordt verzekerd volgens de aangepaste verzekeringsrichtlijn bij gebruik van uw verouderde betaalpas.
Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op ************. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
**********
Directievoorzitter Particulieren en Bedrijven