Let op: Scan geen QR-code van onbekenden! Sinds 12:35 19 jun 2019

Activeer uw nieuwe betaalpas

Rabobank

Geachte relatie,

Enkele weken geleden hebben wij u een nieuwe betaalpas toegestuurd omdat uw huidige betaalpas is verouderd. Onlangs hebben wij in ons klantensysteem geconstateerd dat u nog geen gebruik maakt van uw nieuwe betaalpas. Wij willen u erop attenderen dat u bij het gebruik van uw verouderde betaalpas u niet verzekerd bent tegen financiële schade.

Heeft u geen nieuwe betaalpas ontvangen? hoeft u hiervoor geen contact met ons op te nemen. Klik hier om een nieuwe betaalpas aan te vragen. Uit veiligheidsoverwegingen raden wij u aan om te kiezen voor een nieuwe pincode. Uw huidige betaalpas wordt binnen enkele dagen gedeactiveerd. U ontvangt u nieuwe betaalpas binnen enkele dagen per post toegestuurd.

Zolang u nog niet in bezit bent van een nieuwe betaalpas kunt u helaas nog geen gebruik maken van de nieuwe betaalomgeving en zullen de door u afgenomen betaaldiensten bij de Rabobank komen te vervallen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
Particulieren en bedrijven

Valse e-mail