Let op: Nepmail, fiscus strooit NIET met geld Sinds 17:53 12 mrt 2019

Subject: Betaalpas

ABN AMRO

Geachte klant,

Uw betaalpas wordt binnen enkele dagen opgeheven voor gebruik. U dient z.s.m. gebruik
te maken van uw nieuwe betaalpas. In de afgelopen maanden hebben wij u meerdere malen
gecontacteerd over het activeren en gebruiken van uw nieuwe betaalpas.
Ik heb geen nieuwe betaalpas ontvangen

Als u nog geen nieuwe betaalpas heeft ontvangen adviseren wij u z.s.m. een nieuwe betaalpas
aan te vragen. Dit doet u via hier. U ontvangt deze binnen 3 werkdagen.
Waarom heb ik een nieuwe betaalpas nodig?

Uw betaalpas is verouderd en is kwetsbaar voor misbruik door criminelen. Door continu de
technologie in onze betaalpassen te vernieuwen blijven we ze vele stappen voor. Ook kunt u
nu in de ABN AMRO filiaal gemakkelijk contactloos geld opnemen met de nieuwe betaalpas.

Bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.