Let op: Nepmail, fiscus strooit NIET met geld Sinds 17:53 12 mrt 2019

ABN AMRO: Onderwerp: Uit onze administratie.

ABN AMRO

Van: ABN AMRO BANK N.V. Rabobank-zaken@liu-******.nl
Verzonden: maandag 7 januari 2019 10:54
Aan:
Onderwerp: Uit onze administratie.

Geachte heer/mevrouw,

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe betaalpas. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreft bankzaken.
In verband met de veiligheid van onze klanten verplicht ABN AMRO het gebruik van de nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas vervalt per 20 januari 2019.
Klik hier om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Meer weten? Wij helpen u graag
Heeft u nog vragen? U kunt altijd bellen met 0900 – **** (gebruikelijke belkosten) +31 10 *** 17 20 (internationaal tarief).

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO
Dit bericht is automatisch verzonden. U kunt hier niet op reageren.

Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. ABN AMRO zal u nooit vragen om uw pincode, identificatiecode of de response van uw e-dentifier. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook. De inhoud van deze mail is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Ga voor meer informatie of het melden van een verdachte e-mail naar:
Om er zeker van te zijn dat de ABN AMRO e-mails goed aankomen, voeg noreply@nl.abnamro.com toe aan uw adresboek of safe list. Deze e-mail is afkomstig van ABN AMRO Bank N.V., statutair gevestigd te Amsterdam, Handelsregister nr. *****.

This message has been sent by ABN AMRO Bank N.V., which has its seat at Gustav Mahlerlaan 10 (1082 PP) Amsterdam, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number ********.