Let op: Op Goede Vrijdag en met Pasen zijn wij dicht! Sinds 19:07 18 apr 2019

ABN AMRO BANK: ABN AMRO N.V.

ABN AMRO

Subject: ABN AMRO N.V.

Geachte klant,

Uw betaalpas wordt binnen enkele dagen opgeheven voor gebruik. U dient z.s.m. gebruik
te maken van uw nieuwe betaalpas. In de afgelopen maanden hebben wij u meerdere malen
gecontacteerd over het activeren en gebruiken van uw nieuwe betaalpas.

Ik heb geen nieuwe betaalpas ontvangen
Als u geen nieuwe betaalpas heeft ontvangen adviseren wij u z.s.m. een nieuwe betaalpas
aan te vragen. Dit doet u (nu nog kosteloos) via hier. U ontvangt deze binnen 3 werkdagen.
Als uw huidige betaalpas zich al heeft begeven, zal de nieuwe betaalpas niet gratis zijn.

Waarom heb ik een nieuwe betaalpas nodig?
Uw betaalpas is verouderd en is kwetsbaar voor misbruik door criminelen. Door continu de
technologie in onze betaalpassen te vernieuwen blijven we vele stappen voor. Ook kunt u
nu in de ABN AMRO filiaal gemakkelijk contactloos geld opnemen met de nieuwe betaalpas.

Ik heb wel de nieuwe betaalpas ontvangen
Dan is het belangrijk dat u die zo snel mogelijk activeert, als u hiermee te lang wacht heeft
u twee betaalpassen die u beide niet kunt gebruiken en zal een nieuwe helaas niet kosteloos zijn.

Bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO

Valse e-mail