Toolkit Onlinefraude kent vele gezichten

Campagne: ‘Onlinefraude kent vele gezichten’

Thema:

Social media zoals Facebook, Twitter, LinkedIn of Snapchat zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Voor contact met je vrienden, privéberichten maar ook voor zakelijk gebruik, we maken er met z’n allen intensief gebruik van. En door de coronacrisis zijn die media populairder dan ooit.

Risico’s online
Gelukkig gaat het meestal goed maar er zijn wel degelijk risico’s verbonden aan al dat digitale berichtenverkeer. En net als in het echte verkeer wordt de kans op ongelukken kleiner wanneer je je bewust bent van die risico’s.

Slogan:

Onlinefraude kent vele gezichten

Ontdek hoe je het herkent en laat je niet verrassen. Kijk op Fraudehelpdesk.nl

Onderdeel: ‘Geloof niet in de sprookjes van nepadvertenties’

 

 

Download hier de film nepadvertenties 16:9

Nepadvertenties 1-1

URL landingspagina: https://www.fraudehelpdesk.nl/nepadvertenties

 

Onderdeel: Laat je niet neppen tijdens het appen

 

 

 

Download hier de films:

WhatsAppfraude 16-9

WhatsAppfraude 1-1

URL landingspagina:

https://www.fraudehelpdesk.nl/hulpvraagfraude?utm_source=extern&utm_medium=verwijzing&utm_campaign=Whatsappfraude

Onderdeel: Verlies je hart niet aan datingfraude

 

Download hier de films:

Datingfraude 16-9

Datingfraude 1-1

URL landingspagina:

http://www.fraudehelpdesk.nl/datingfraude?utm_source=extern&utm_medium=verwijzing&utm_campaign=bedrijfsfraude

Disclaimer:

Het is niet toegestaan om in (de inhoud van) de materialen veranderingen aan te brengen. De materialen zijn vrij te gebruiken onder bronvermelding.