Let op: Op Goede Vrijdag en met Pasen zijn wij dicht! Sinds 19:07 18 apr 2019

Hulp voor ondernemers

Hebt u een conflict over een (digitale) advertentieplaatsing of de registratie van een domeinnaam? Als er sprake is van onrechtmatig handelen ?partijen bedienen zich van misleiding en zijn vaker bij de Fraudehelpdesk gemeld, kan de Fraudehelpdesk tegen aantrekkelijke tarieven juridische bijstand verlenen.

N.B.: Wegens onderbezetting van onze juridische afdeling kan de afhandeling van nieuwe dossiers enige vertraging oplopen. Heeft u vragen over een lopende zaak? Neem dan contact op met ons callcenter: 088 – 786 73 72. Onze excuses voor dit ongemak.

U bent (nog) niet gedagvaard
U bent in conflict en bent nog niet tot betaling overgegaan. Meldt u zich dan hieronder aan als deelnemer. U kunt per jaar gebruikmaken van de volgende diensten:

  • 1 of 2 meldingen : gratis begeleiding bij het maken van in totaal 4 verweerbrieven, verdeeld over de meldingen
  • Meer meldingen : per melding, eerste 2 brieven € 70,- per stuk. Volgende brieven € 30,- per stuk

 U bent gedagvaard
Als u bent gedagvaard en er is geen samenwerking met een advocaat nodig, kan de Fraudehelpdesk een ‘conclusie van antwoord’ opstellen. Dit is een reactie op de dagvaarding. Bij een dagvaarding kunnen wij afhankelijk van de situatie een verklaring afgeven over de werkwijze van de partij waarmee u een geschil heeft. U hoeft daarvoor geen deelnemer te zijn.

Het tarief voor een eerste conclusie van antwoord inclusief verklaring bedraagt € 295,- per zaak. Een tweede conclusie kost € 125,- per zaak.

Bij een dagvaarding kunnen wij afhankelijk van de situatie ook alleen een verklaring afgeven over de werkwijze van de partij waarmee u een geschil heeft. Een verklaring kost € 75,- Bent u deelnemer, dan geldt hier een gereduceerd tarief van € 50,-

Genoemde tarieven zijn exclusief btw, de kosten van deelname zijn voor ondernemers van de belasting aftrekbaar.

Kosten lidmaatschap
De kosten van uw lidmaatschap bedragen, afhankelijk van de grootte van uw bedrijf, per jaar:

  • 1-10 werknemers € 98,-
  • 11-50 werknemers € 170,-
  • Meer dan 50 werknemers € 285,-
  • BOVAG-lid? Dan is deelname voor u gratis!

Het lidmaatschap geldt uitsluitend voor het aangemelde bedrijf en niet voor nevenvestigingen of organisaties die u vertegenwoordigt. Deze dienen zich afzonderlijk aan te melden.

Als u zich aanmeldt op of na 1 juli, betaalt u voor het lopende jaar slechts de helft van de jaarlijkse bijdrage. Opzegging voor het daaropvolgende jaar kan dan niet. U betaalt dan ook voor dat jaar de volledige jaarlijkse bijdrage. Aan het einde van deze termijn kunt u uw deelname opzeggen via secretariaat@fraudehelpdesk.nl of per post (Postbus 963, 7301 BE Apeldoorn). U ontvangt altijd een schriftelijke bevestiging. Heeft u die niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Behandeling van uw zaak
Wilt u dat wij uw zaak in behandeling nemen? Maak dan een melding via onze website en stuur als bijlagen alle correspondentie van en met het acquisitiebureau mee. Hieruit stellen wij een dossier samen. Is dat dossier voor ons voldoende compleet, dan streven wij er naar binnen zeven werkdagen inhoudelijk te reageren.

Steun de Fraudehelpdesk
U heeft geen conflict met een acquisitiebureau, maar u wilt de activiteiten van de Fraudehelpdesk steunen door lid te worden. Als deelnemer kunt u altijd bij ons terecht voor advies over acquisitiefraude.

Aanmeldingsformulier


Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam *

KvK nummer *

Adres *

Postcode *

Plaats *


Stuur een recente kopie van uw KvK-inschrijving mee:


Bent u lid van een brancheorganisatie?


Contactgegevens

Aanhef *

Voorletter *

Achternaam *

E-mailadres *

Telefoonnummer *


Aanvullende gegevens

Aantal medewerkers *

IBAN-nummer deelnemer

Tenaamstelling IBAN-nummer


Algemene voorwaarden en protocol

Uw rechten melder/deelnemer