NATIONALE HELPDESK VOOR VRAGEN EN MELDINGEN OVER FRAUDE.

Onze helpdesk zit klaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op woensdag vanaf 12.00 uur.
23 nov 2018
Slachtoffer lijkt oplichter en wordt dubbel slachtoffer

Wie slachtoffer is van fraude, komt soms voor nog meer onaangename verrassingen te staan. Dat merkte een melder, die opeens van oplichting werd beschuldigd.

Wat is er gebeurd? De man…

09 nov 2018
Video over ID-fraude voor scholieren

‘Weet jij wat er allemaal kan gebeuren als je weleens je een kopie van je ID opstuurt?’ Die vraag stelt en beantwoordt het video-team van de jongerensite scholieren.com, gericht op…

01 nov 2018
Nieuw uiterlijk Hotmail zorgt voor verwarring

De web-omgeving van provider Hotmail heeft een nieuw uiterlijk. Verschillende gebruikers die inlogden, dachten daarom dat er iets mis was. Zij zochten via internet op de woorden ‘klantenservice Hotmail’ en…

24 okt 2018
Financiële schade phishing verdubbeld

De financiële schade als gevolg van internetbankieren in Nederland is het afgelopen jaar meer dan verdubbeld. Dat laten de Betaalvereniging en de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB)…